سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخن گویید تا شناخته شوید که آدمى زیر زبانش نهان است . [نهج البلاغه]


ارسال شده توسط مطالب خواندنی و مفید از همه جا و همه چیز در 93/10/8:: 11:6 صبح

 

شرکت پالش بتن  با هدف ایجاد یک مرکز تخصصی در ضمینه مشاوره , طراحی ,نظارت واجرای انواع  کفپوش های  سخت صنعتی بتنی پایه سیمانی , رزینی و دکوراتیو وتامین متریال  در این عرصه ایجاد و با سابقه و تجارب مفید و ارزنده و داشتن نیروهای متخصص و بهره برداری از  دانش و تکنولوژی  روز به صورت مستمر در این مبحث فعالیت داشته است.

ویژگی و انواع کفپوش های بتنی ارائه شده توسط شرکت پالیش بتن:

کفپوش های سخت صنعتی پایه سیمانی با مقاوت سایشی و فشاری بسیار بالا،غیر قابل اشتعال و عدم تولید گرد و غبار

کفپوش سخت صنعتی بتنی دکوراتیو یا استامپی با مقاوت سایشی بالا و تنوع در طرح و رنگ و عدم لغزندگی با خدمات کرگیری بتن

کفپوش سخت صنعتی پایه رزینی با مقاومت شیمیایی،خمشی و فشاری عالی،یکپارچگی کامل و بدون درز و چسبندگی فوق العاده کاشت میلگرد در بتن

با اجرای بیش از 1,000,000 مترمربع از کفسازی های صنعتی در نقاط  مختلف کشور پیشرو بوده و آماده ارائه هرگونه خدمات , پشتیبانی   و همکاری با موسسات و شرکتهای دولتی و خصوصی در سرتاسر ایران را  دارا می باشد.خط مشی این شرکت ارائه مشاوره مناسب جهت کاهش هزینه ها و بهره برداری مطلوب و بهینه به صورت مداوم از خدمات و محصولات ارائه شده بود .

  تماس با ما:

تلفن:03136411694

فکس:03136410325

همراه:09133296722-09391700977

 -وب سایت:http://www.polishbeton.com





درباره

درب آکاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اکسپوز

کفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

کار در ارتفاع بدون داربست

وکیل در اصفهان

 از جمله مهم ترین فاکتورهایی که با دریافت بک لینک روی ارتقای رتبه یک وبسایت تاثیر مثبتی دارد، اعتبار سایت لینک دهنده است. امروزه برخلاف گذشته که اعتبار سایت چندان اهمیت نداشت، اعتبار سایت لینک دهنده از اهمیت خاصی برخوردار است.در هر شغلی که باشید از کار های خانگی گرفته تا شرکت های تجاری بزرگ نیاز به رونق یافتن کسب و کار دارید ، کسب و کار شما رونق نمیابد مگر با تبلیغات توسط یک سئوکار حرفه ای زیرا در صورت پایین بودن اعتبار ممکن است روی سئوی سایت تاثیر منفی بگذارد و باعث تنزل رتبه هم شود. از این رو قرار دادن بک لینک ها در محتوای وبسایت ها به صورت رپورتاژ آگهی با موضوع مرتبط به سئو، تاثیر مثبت و نقش بسزایی در بهبود رتبه بندی سایت دارد.
صفحات دیگر