سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش را بجویید که آن رشته میان شما وخداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]


ارسال شده توسط مطالب خواندنی و مفید از همه جا و همه چیز در 95/4/13:: 12:24 صبح

شرکت کیمیا غذا و سلامت سیب با اخذ نمایندگی معتبرترین شرکت های تولیدی در اروپا، امریکا،اسیا نسبت به تامین انواع کالا، مواد اولیه صنعت غذا، دام وطیور، آرایشی و بهداشتی و ماشین آلات کشاورزی و صنایع غذایی با بکار گیری از نیروهای مجرب داخلی و خارجی در زمینه های ذیل آماده همکاری می باشد.

 شرکت کیمیا غذا و سلامت سیب با موضوع تولید انواع 

استابلایزر مواد غذایی

استابلایزر گوشتی

پایدارکننده ها، امولسیفایرها، رنگ ها، طعم دهنده ها و انواع میکس آنها برای صنایع غذایی، انواع ویتامین ها، مینرال ها، مواد اولیه تغذیه ای و انواع میکس آنها برای محصولات رژیمی، غذایی و رژیم های تغذیه ای ویژه، انواع محصولات غذایی پودری، مشاوره و خدمات علمی وفنی و بازرگانی به صنایع، خدمات آزمایشگاهی و خرید و فروش و تولید و توزیع و پخش و صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی(کشاورزی، صنایع غذایی، دام و طیور، آرایشی و بهداشتی و...)_عقد قرارداد و مشارکت با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی_شرکت در مزایدات و مناقصات دولتی و خصوصی_اخذ و اعطای شعب و نمایندگی در سراسر کشور فعالیت دارد.

فسفات خوراکی

تکفاز کننده محصولات لبنی

 شرکت کیمیا غذا و سلامت سیب که قبلا در قالب شرکت بازرگانی نوآوران غذایی مصیر بوده و چندین پروژه موفق را با شرکت های داخلی و خارجی انجام داده است.



ارسال شده توسط مطالب خواندنی و مفید از همه جا و همه چیز در 95/4/5:: 3:9 صبح

دستگاه تولید فیلتر هوا

اولین تولید کننده دستگاه تولید فیلتر هوا  اتوماتیک با هد میکس cnc آب خنک تحت pc و چین کن کاغذ فیلتر هوا با برش تمام اتوماتیک
دستگاه تولید فیلتر هوا در اصفهان



درباره

درب آکاردئونی

حفاظ پنجره

حفاظ شاخ گوزنی

آرملات

بتن سخت

بتن اکسپوز

کفپوش بتنی

اجاره آپارتمان مبله در اصفهان

اجاره روزانه خانه در اصفهان

کار در ارتفاع بدون داربست

وکیل در اصفهان

 از جمله مهم ترین فاکتورهایی که با دریافت بک لینک روی ارتقای رتبه یک وبسایت تاثیر مثبتی دارد، اعتبار سایت لینک دهنده است. امروزه برخلاف گذشته که اعتبار سایت چندان اهمیت نداشت، اعتبار سایت لینک دهنده از اهمیت خاصی برخوردار است.در هر شغلی که باشید از کار های خانگی گرفته تا شرکت های تجاری بزرگ نیاز به رونق یافتن کسب و کار دارید ، کسب و کار شما رونق نمیابد مگر با تبلیغات توسط یک سئوکار حرفه ای زیرا در صورت پایین بودن اعتبار ممکن است روی سئوی سایت تاثیر منفی بگذارد و باعث تنزل رتبه هم شود. از این رو قرار دادن بک لینک ها در محتوای وبسایت ها به صورت رپورتاژ آگهی با موضوع مرتبط به سئو، تاثیر مثبت و نقش بسزایی در بهبود رتبه بندی سایت دارد.
صفحات دیگر